Co to jest Google AdWords?

Czy potrafisz wyobrazić sobie jeden dzień bez kontaktu z e – rzeczywistością? Zespół MercuryWeb zakłada, że blisko 90% osób, która właśnie teraz czytających ten artykuł, odpowiada na to pytanie, przecząco! Dlaczego jesteśmy tak bardzo „przywiązany” do Internetu? Dlatego, że „tu” zawieramy oraz odświeżamy e – znajomości profesjonalne (zawodowe, biznesowe) i nieprofesjonalne (towarzyskie, prywatne), zdobywamy wiedzę (informacje, news – y, podstawowe wiadomości) i promujemy swoje strony www! Google AdWords, to najbardziej lubiany przez promotorów stron, to niezwykle prosty „instrument” to reklamowania Twoich produktów, usług oraz e – publikacji!

Google AdWords

Co to jest Google AdWords?

Największą sympatią Internautów cieszy się wyszukiwarka Google! Czy zaskoczył Cię fakt, że osoby „wykorzystujące” wyszukiwarkę Google (do poszukiwania : specjalistycznych artykułów, publikacji o charakterze rozrywkowym, informacji o miejscu swojego zamieszania…), spoglądają nie tylko na ograniczone wyniki wyszukiwania, ale swój wzrok kierują również na bok? Spójrz, z boku publikowane są polecane adresy stron www! Czy Twoja firma nie chciałaby skorzystać z takiej subtelnej formy reklamy? Google AdWords to platforma, która pozwala na tworzenie nienarzucających się treści reklamowych! Gdzie zostanie umieszczona reklama Twojej firmy? W wyszukiwarce Google! Do kogo trafi Twoja e – reklama? Do klientów indywidualnego i potencjalnego kontrahenta! Dlaczego Google AdWords „ma pierwszeństwo” przed wszystkimi innymi e – platformami reklamowymi? Dlatego, że reklama Twojej strony www wyświetla się w wyszukiwarce Google (najbardziej popularnej wyszukiwarce internetowej!), to największa zaleta, ale nie jedyna! Co to jest reklama kontekstowa? To reklama „przystosowana” do indywidualnych potrzeb Twoich e – czytelników, e – konsumentów, e – klientów! Kiedy reklama Twojej firmy zostaje wyświetlona? Kiedy potencjalny odbiorca Twoich produktów, usług, wiadomości akurat jej szuka! Jesteś właścicielem sklepu online, który sprzedaje zabawki dla dzieci? Reklama Twojego e – sklepu „ukaże się” szukającemu dopiero wówczas, gdy wpisze do wyszukiwarki internetowej słowo klucz np. zabawka dla 2 latka, zabawka dla dziewczynki czy zabawka edukacyjna. Współprowadzisz portal finansowy? Twoi e – czytelnicy będą prosić Cię o konkretną poradę i do internetowej wyszukiwarki wpiszą na przykład hasło : jak poprawić swoją zdolność kredytową? Kiedy Twój budżet na poprowadzenie kampanii AdWords zostaje wykorzystany? Kiedy pojawia się wynik! Wynik to..? Klik w link do Twojej strony! Co oznacza zwrot Pay Per Click (w skrócie PPC)? Płatność jedynie za kliknięcie! W chwili, gdy „przypuszczalnemu” odbiorcy Twojej strony, pokaże się treść Twojej reklamy, to nie poniesiesz żadnych kosztów! Twój budżet na reklamę AdWords zostaje obciążony dopiero wówczas, gdy osoba zainteresowana „wnętrzem” Twojej strony www, kliknie w hiperłącze i zostanie przeniesiony „do jej środka”! Odbiorców treści swojej reklamy skierowałeś na stronę główną firmy czy na wirtualną półką z wybranym przez Ciebie e – produktem? Ile będzie kosztować Twoja kampania AdWords? To Twoja indywidualna decyzja! To Ty niezależnie (od twórców platformy) decydujesz o budżecie na reklamę!

laptop

Czy poprowadzenie kampanii Google AdWords może zlecić każdy właściciel strony? Tak, i to nawet gdy, kondycja finansowa Naszej firmy nie jest najlepsza (Twoja firma przeżywa kryzys, czy dopiero weszła na rynek i boisz się w działania promocyjne zainwestować, więcej?)! Kto jest adresatem reklamy Twojej strony www? Tylko i wyłącznie Internautów, których interesuje „wiadomość od Ciebie”! Dzięki reklamie Google AdWords nowi e – konsumenci, e – klienci, usługobiorcy i e – czytelnicy Twojej strony internetowej, nie będą przypadkowi!

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*