Marketing szeptany (Buzz marketing)

Marketing wirusowy, marketing szeptany (z angielskiego : whisper marketing, word of mouth marketing) to „świeży” termin, niezupełnie zdefiniowany przez właścicieli stron internetowych. Gdzie prowadzone są „szeptane” działania marketingowe? W Internecie, najbardziej „uznanym” mass – medium tego tysiąclecia!

Psychologiczny aspekt marketingu szeptanego

W jaki sposób przekonamy Cię do tego, że idea marketingu wirusowego ma swoje źródło w psychologii społecznej. Spróbuj przypomnieć sobie, jakie uczucia Ci towarzyszą gdy jedna z najbliższych osób, poleca Tobie konkretny produkt, konkretną usługę lub konkretny adres strony www. A teraz opisz te uczucia…! Prawda, że z przyjemnością dołączasz do grupy e – klientów, klientów lub e – czytelników, „skonkretyzowanej” firmy? Nie zaprzeczysz, że masz także ogromną ochotę „faworyzować” tą stroną internetową, w rozmowach z rodziną, przyjaciółmi, współpracownikami i dalszymi znajomymi? Teraz drugie zadanie przed Tobą. Wyobraź sobie, że każda nowa osoba odwiedzająca Twoją stronę internetową, rekomenduje ją, następnej. Czy potrafisz sobie wyobrazić sobie „przyrost” nowych e – klientów, e – konsumentów, e – czytelników po jednym tygodniu, po jednym miesiącu, po jednym roku „rozmów”? To obietnica do spełnienia dla Ciebie, przez MercuryWeb!

Marketing szeptany w e – świecie

Jak wcielić w e – życie reguły marketingu wirusowego? Nie ulega wątpliwości, że pracować będziemy ze specjalistami Social SEO! Gdzie eksperci będą „szeptać”? W społecznościach internetowych ( na forach dyskusyjnych, na portalach społecznościowych, na portalach internetowych, na forach internetowych, na blogach tematycznych „pod postacią” kilku słów komentarzy pod e – publikacjami)! Marketing szeptany i kampanie Social SEO są ze sobą „zintegrowane”!

W jaki sposób marketing wirusowy i strategia social SEO są ze sobą powiązane?

Kto to, specjalista ds. marketingu szeptanego? Specjalista od buzz marketingu to osoba, która prowadzi dyskusje np. na forum dyskusyjnym, rekomenduje produkty lub usługi Twojej firmy, „już poznanym” członkom e – społeczności. Jakie wyzwania stoją przed ekspertem od spraw marketingu wirusowego? Stworzenie świadomości e – konsumenta o Twoim e – sklepu, o Twoich usługach, o Twoim serwisie oraz skonstruowanie wyłącznie pozytywnego zdania o Twojej działalności (e – działalności). Podobieństwo pomiędzy buzz marketingiem a reklamą komercyjną, wynosi 0%!

Buzz marketing – zalety dla Twojej firmy!

Dlaczego MercuryWeb postawił na marketing szeptany, a nie tradycyjne działania marketingowe? Przede wszystkim, odbiorcy e – reklamy, „uodpornili się już” na tradycyjny przekaz reklamy Twojej firmy! Który element marketingu jest najbardziej istotny z punktu widzenia e – konsumentów? Jego nadawca! Czy nadawcą przekazu reklamowego jest zwyczajny klient Twojego sklepu online, przeciętny usługobiorca Twoich usług, i statystyczny czytelnik Twojego blogu internetowego? Co więcej, wyniki wdrożonej „szeptanej” kampanii reklamowej są zauważalne błyskawicznie. Dostrzegamy je, już kilka chwil po „po pierwszym szepcie”. Następstwa marketingu wirusowego są również długofalowe. Ile kosztuje współpraca Twojej firmy ze specjalistami Social SEO? Mniej niż tradycyjne formy reklamy! Czy eksperci od buzz marketingu przeprowadzą dla Ciebie badania potrzeb Twoich e – konsumentów? Tak, i to bez żadnych dodatkowych kosztów! Do Ciebie należy późniejsza decyzja czy potrzeby e – klientów zostaną spełnione!

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*