Orange Free opinie – problemów z usługą ciąg dalszy.

W dalszym ciągu nie ustaje moja walka z operatorem Orange. W dniu dzisiejszym otrzymałem bardzo ciekawy telefon od pracownicy Orange, która rozpatruje moja reklamacje. Fakt, że zgłoszenie złożyłem 5.04.2011 a kontakt został podjęty dopiero 27.04.2011 świadczy niestety albo o dużej licznie zgłoszeń reklamacyjnych, lub o małych mocach przerobowych firmy, albo najnormalniejszym w świecie olewaniu klienta.

Kontakt pracownika Orange

Pracownica Orange zadzwoniła i poinformowała mnie, że dzwoni w sprawie mojej reklamacji złożonej na usługę Orange Free. Osoba przyznała mi rację, że mogą występować problemy w mojej lokalizacji (w centrum dużej dzielnicy Gdańska – Wrzeszcz), ale nie wpływa to w żaden sposób negatywnie na jakość świadczonej usługi z racji tego, że jest ona mobilna i gdzie indziej może już działać bez zarzutu. Pracownik Orange stwierdził że to, że usługa nie działa w miejscu w którym według map zasięgu usługi Orange Free udostępnionych na ich www powinna nie daje mi prawa do rozwiązania umowy bez konsekwencji. Mało tego według wspaniałej firmy Orange fakt, że w określonym czasie zmieniły się warunki na daną lokalizacje nie daje podstaw do zrezygnowania z Orange Free bez opłat karnych.

Dla mnie jako dla konsumenta wygląda to tak, że Orange zapewnił mnie, że usługa będzie działała w moim mieszkaniu (poprzez mapy zasięgu Orange), usługa działała w mieszkaniu przez jakiś czas (sprawdzić usługę mogę do 10 dni bo zgodnie z kodeksem cywilnym do 10 dni mam prawo rozwiązać umowę bez konsekwencji) a później już nie musi działać, bo usługa ma charakter mobilny.

www

Śmieszna propozycja Orange w zamian za wadliwy Orange Free

Pracownica Orange (tu zatrzymam się aby wspomnieć, że była to naprawdę miła i sympatyczna osoba) poinformowała mnie w rozmowie również, że Orange może odstąpić od naliczania kary za zerwanie umowy (bo poprawić stanu usługi na razie nie mogą) pod warunkiem, że podpiszę inną umowę z Orange na taki sam okres jak dotychczasowa i będę im płacił rachunki w co najmniej tej samej kwocie. I tu pojawił się problem bo usługi stacjonarnej (Orange Freedom) nie mogę wziąć bo wynajmuje mieszkanie, a telefonem nie jestem zainteresowany.
 

Opinia na temat usługi Orange Free

Cała sprawa poprzestała na tym, że miła Pani zobligowała się że wystąpi raz jeszcze z interwencją do działu technicznego, z jej wypowiedzi dało się wywnioskować że prawdopodobnie niewiele to zmieni, ale pracownica jest na tyle miła że podtrzymuje ze mną kontakt i informuje mnie telefonicznie o zmianach (na przykład po określonym czasie zadzwoniła aby poinformować mnie o zmianie numeru zgłoszenia).
Pomimo bardzo ładnej postawy pracownika Orange dalej pozostaje niesmak a moja negatywna opinia o Orange Free niestety z każdym dniem się pogłębia.

4 komentarze

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*