TP najlepiej ocenianym przez biznes operatorem.

Ostatnio (w tej wiadomości) pisaliśmy o tym że Telekomunikacja Polska została najlepiej oceniona spośród wszystkich operatorów za świadczenie najbezpieczniejszej usługi stałego dostępu do Internetu. Jak się okazuje nie jest to jedyne wyróżnienie. W ostatnim czasie spółka została doceniona przez klientów.

relacje w biznesie

Okazuje się, że najlepszy poziom satysfakcji z usług operatorów telefonii stacjonarnej otrzymała Telekomunikacja Polska – wynika z badania „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku” przeprowadzonego na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zdecydowana większość badanych korzystających z usług TP (70,6%) oceniła poziom swojej satysfakcji jako dobry i bardzo dobry. Warto podkreślić, że wskaźnik satysfakcji wśród Klientów Biznesowych Netii (największego konkurenta TP) wynosi jedynie 63%.
Z raportu wynika również, że w TP najlepiej oceniana jest jakość obsługi klienta oraz dostępność informacji o ofercie. Telekomunikacja Polska jest również najchętniej wybieranym dostawcą usług teleinformatycznych przez firmy świadczące swoje usługi w Polsce. Według badań ponad 76% firm, które mają stacjonarne linie telefoniczne wybrało ofertę TP. Druga w kolejności jest Netia, która obsługuje ponad 16% firm, a trzecie miejsce zajmuje Dialog z 2,6%. Wybierając ofertę dostępu do Internetu, polskie firmy także najchętniej korzystają z usług Telekomunikacji Polskiej. TP obsługuje ponad 54,9% klientów biznesowych i jest zdecydowanym liderem rynku. Z usług największego konkurenta TP, Netii korzysta 8,7%, UPC 4,4%, Plusa 4,1% a Orange 4% firm. Z usług internetowych jest zadowolonych ponad 70% klientów Telekomunikacji Polskiej. Klienci podkreślają, że długa wcześniejsza współpraca z operatorem, zadowolenie z jego usług oraz szybkość aktywacji nowych usług, to główne powody i argumenty dla których wybrali aktualnego dostawcę Internetu. Wysoka ocena Telekomunikacji Polskiej przekłada się na lojalność klientów. Prawie 50% firm deklaruje, że chociaż miało możliwość zmiany dostawcy Internetu, z lepszą cenowo ofertą, to nie skorzystało z niej, ponieważ cenią sobie jakość a nie tylko cenę.

4 komentarze

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*