Linki sponsorowane
|Pozycjonowanie czy linki sponsorowane? MercuryWeb stosuje SEO i sponsorowane odnośniki! Czy wiesz, że e – promocja Twojej firmy, za pomocą linków sponsorowanych, jest najbardziej efektywna, tuż po pozycjonowaniu! W jakiej formie prezentujemy „za sponsorowane” linki do Twojej strony? W formie reklam kontekstowych! W jaki sposób „aranżowane” są reklamy kontekstowy? „Projektanci” reklam kontekstowych, projektuje ją, łącząc ze sobą słowa kluczowe (wpisywane przez Internautów do wyszukiwarki internetowej) i „wnętrze” Twojej strony (zawartość Twojej strony www „wpisuje się” w słowa klucz wybierane przez poszukujących treści, produktów, usług…). Twój przyszły e – klient szuka wiadomości na temat samochodów? Do wyszukiwarki (np. wyszukiwarki Google) wprowadza hasło : „samochody”. Oznacza to, że ukaże się mu również reklama Twojej strony, gdyż idealnie pasuje ona do jego „gustu” : reklama kredytów samochodowych, salonów samochodowych, komisów samochodowych, e – sklep z częściami samochodowymi.
Różnice i podobieństwa linków sponsorowanych oraz pozycjonowania
Kampania linków sponsorowanych i „podnoszenie pozycji” Twojej strony internetowej w wyszukiwarkach internetowych, na pewnych płaszczyznach „jednoczą się ze sobą”! Mniej skomplikowany proces to przeprowadzenie kampanii reklamowej przy użyciu „za sponsorowanych” linków, czy pozycjonowanie? „Użycie” do promocji strony programu Google AdWords! Które działania SEO specjalistów przynoszą szybsze efekty? Również linki sponsorowane, pierwsze efekty obserwujemy już po kilku chwilach od wdrożenia pierwszej części kampanii reklamowej. Która promocja strony www jest mniej kosztowna? Systematyczne pozycjonowanie Twojej strony internetowej, narazi Ciebie właściciela e – projektu, na znacznie mniejsze wydatki!
Krótki opis programu Google AdWords
Na wstępie napiszemy, że Google „wypuścił na rynek” największy program do „realizacji” reklamy kontekstowej. Program w krótkim czasie zdobył największą popularność wśród e – promotorów strony. Nazwa programu to Google AdWords. Z iloma właścicielami stron współpracują twórcy programu? Miliony właścicieli portali, wortali, serwisów, tematycznych stron www, prywatnych blogów, for internetowych już zaufało im! Czy wiesz, że jeśli „zezwolisz” na promocję swojej e – działalności, za pośrednictwem programu Google AdWords, to reklama Twojej strony emitowana będzie na wyłącznie wartościowych stronach www? Twoja reklama ukaże się nawet na portalu YouTube, wszyscy wiemy, jak często Internauci oglądają nie tylko filmy w tym miejscu! Czy z reklamy oferowanej przez Google mogą skorzystać takie właściciele mniejszych stron internetowych? Z przyjemnością utwierdzimy Cię w przekonaniu, że Twoja kampania reklamowa zostanie zaakceptowana, nawet jeśli dysponujesz bardzo niskim budżetem. Kto decyduje o treści reklamy? O treści e – reklamy oraz miejscu jej edycji decydujesz Ty! Edycje reklamy Twojej firmy możesz ograniczyć do zaledwie kilku stron. Wiesz, jakie strony najczęściej odwiedzają osoby, które mogłyby zrobić zakupy w Twoim sklepie online, skorzystać z usług Twojej firmy, czy przeczytać Twój artykuł? Twórcy programu Google AdWords pobierają opłatę od Ciebie tylko wtedy, gdy Internauta (Twój potencjalny klient!) kliknie na link, i zostanie „przeniesiony” wprost na Twoją stronę www! Od czego zależy wysokość opłat? Więcej zapłacimy, jeśli w naszej kampanii reklamowej, wezmą udział popularniejsze słowa kluczowe! Twoja reklama zajmie wyższe miejsce w oknie wyszukiwarki internetowej, jeżeli wylicytujesz wyższą stawkę (niż Twoja konkurencja!).
Dobra i zła strona linków sponsorowane
Czy specjaliści MercuryWeb potrafią udzielić odpowiedzi na pytanie, co powinien zrobić właściciel strony www, wybrać linki sponsorowane czy stałe pozycjonowanie? Eksperci doradzają jednoczesny zakup linków sponsorowanych i nieprzerywane pozycjonowanie strony internetowej. Czy zgadzamy się z ich opinią? Nie zapominamy o tym, że wykup kampanii Google AdWords, to duży wydatek dla Twojej firmy. Dlatego też firma MercuryWeb „wysuwa propozycje” zindywidualizowaną. Jesteśmy otwarci na „złączenie” reklamy kontekstowej i pozycjonowanie strony internetowej, jak i na ich „rozdzielnie”. Szczegóły e – promocji Twojej strony internetowej, opisaliśmy krok po kroku w poszczególnych zakładkach. Zachęcamy do kontaktu wszystkich, także jeszcze niezdecydowanych ( o kierunku działań promocyjnych) właścicieli stron www!