„Polowanie” na emerytów – wRodzinie

W ostatni weekend wystartowała sieć komórkowa „wRodzinie”. Nie jest zbiegiem okoliczności, że premiera tej sieci komórkowej zbiegła się z XVII pielgrzymką Radia Maryja na Jasną Górę. I nie ma w tym nic dziwnego w końcu nowa sieć komórkowa to wspólny projekt Fundacji Lux Veritatis, której właścicielem jest Ojciec Rydzyk i firmy CenterNet. Na pielgrzymce pojawił się nawet i przemówił do zgromadzonych Jarosław Kaczyński. Zapewnił on, że zakupi telefon „wRodzinie” (poniekąd bardzo ładnie prezes PIS wybrał czas i miejsce, aby o tym wspomnieć).

Naprawdę zaskakuje jest podejście „Ojca Dyrektora”, który z Kościoła robi sobie biznes i w opinii wielu ludzi jest raczej biznesmenem a nie duchownym. Dla niektórych takie podejście Rydzyka to wręcz skandal, aby tak zarabiać pod znakiem Kościoła. Ponadto Jarosław Kaczyński nieraz przyznawał, że nie posiada telefonu komórkowego, bo to szkodzi, o tym fakcie można przeczytać TUTAJ.Niemniej jednak jego deklaracja jest uzasadniona, nie od dziś wiadomo, że znajdzie się on wszędzie tam gdzie może uzyskać dodatkowe głosy poparcia dla swojej partii (dzięki Rydzykowi, PIS zawsze cieszyło się dużym poparciem wśród starszego społeczeństwa).

starsi

Ale do rzeczy instytucje zaangażowane w projekt przewidują około 500 tysięcy użytkowników pozyskanych w krótkim czasie. Do sprzedaży są przeznaczone aparaty, które posiadają duże wyraźnie i bardzo kontrastowe wyświetlacze, oraz ogromne przyciski. Niektóre aparaty są wyposażone w duży czerwony guzik, który automatycznie łączy z pogotowiem ratunkowym. To modele, za którymi nie obejrzeliby się młodsi użytkownicy telefonów komórkowych, ale w tym przypadku ich wykorzystanie jest jak najbardziej zasadne

Starter ma kosztować 20 zł, a aktywność konta ma wynosić 12 miesięcy, koszt minuty połączenia wewnątrz sieci wynosi 0,19 groszy, na stacjonarne 0,29 groszy a do innych sieci komórkowych 0,49 groszy, chyba, że jest to PLAY lub Polsat Cyfrowy, wtedy minuta połączenia wynosi 0,78 groszy.

Czy nowa oferta się przyjmie czas pokaże, tymczasem zapraszam do dyskusji o ofercie, pomyśle, wykorzystaniu religijności do promocji produktu oraz postawie obu wspomnianych we wpisie Panów. Poniżej prezentujemy logo nowej sieci.

6 komentarzy

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*